Kursus perkhidmatan kaunter dan mesra pelanggan : 8 - 11 Jun 2015

Bibliographic Details
Corporate Authors: Kursus perkhidmatan kaunter dan mesra pelanggan(:, INSPEN ( Institut Penilaian Negara )
Format: Book
Language:Malay
Subjects:
LEADER 00931cam a2200229 7i4500
001 0000027302
005 20170314090000.0
008 170208 my a may
040 |a INS 
090 0 0 |a K67  
110 1 |a Kursus perkhidmatan kaunter dan mesra pelanggan(:  |c INSPEN, Bangi) 
245 0 0 |a Kursus perkhidmatan kaunter dan mesra pelanggan :   |b 8 - 11 Jun 2015   |c Anjuran Pusat Pengurusan dan Teknologi Maklumat, INSPEN. 
264 0 |a Bangi:   |b Institut Penilaian Negara,   |c 2015. 
300 |a 1 volume ( mukasurat pelbagai ):   |b illustrations;   |c 30 cm. 
336 |a text  |2 rdacontent 
337 |a unmediated  |2 rdamedia 
338 |a volume  |2 rdacarrier 
650 0 |a Customer services  
710 1 |a INSPEN ( Institut Penilaian Negara )  
999 |a K000000187  |b BOOK  |c Course Notes  |e PERPUSTAKAAN INSPEN 
999 |a K000000188  |b BOOK  |c Course Notes  |e PERPUSTAKAAN INSPEN 
999 |a K000000196  |b BOOK  |c Course Notes  |e PERPUSTAKAAN INSPEN