Hari JPPH : Transformasi kerja dalam memangkin mutu perkhidmatan yang berkualiti

Bibliographic Details
Main Author: Jumawaton Shaharudin
Corporate Authors: Jabatan Penilaian dan Perkhidmatan Harta, Institut Penilaian Negara
Format: Book
Language:Malay
Published: Putrajaya: Ibu Pejabat JPPH, 2010.
Subjects:
LEADER 00855cam a2200193 7i4500
001 0000023075
005 20110308090000.0
008 110223 my v may
040 |a INS 
090 0 0 |a VCD 1842  
100 0 |a Jumawaton Shaharudin  
245 0 0 |a Hari JPPH :   |b Transformasi kerja dalam memangkin mutu perkhidmatan yang berkualiti   |c oleh Pn. Jumawaton Shaharudin, Pegawai Psikologi :   |b Transformasi kerja dalam memangkin mutu perkhidmatan yang berkualiti :   |b 1 Jun 2010. 
260 |a Putrajaya:   |b Ibu Pejabat JPPH,   |c 2010. 
300 |a 1 cakera video (1 jam 40 min):   |b by., wrn.;   |c 4 3/4 in.. 
650 0 |a Civil services --   |x Ethics  
650 0 |a Work ethics --   |z Malaysia  
710 1 |a Jabatan Penilaian dan Perkhidmatan Harta  
710 1 |a Institut Penilaian Negara  
999 |a VCD0001842  |b DIGITAL VIDEO CD  |c Media Collection  |e PERPUSTAKAAN INSPEN