Kursus nilai dan etika dalam perkhidmatan awam : 28 Jun - 1 Julai 2010

Bibliographic Details
Corporate Authors: Kursus nilai dan etika dalam perkhidmatan awam(:, INSPEN ( Institut Penilaian Negara )
Format: Book
Language:Malay
Published: Bangi: Institut Penilaian Negara, 2010.
Subjects:
Online Access:http://app.inspen.gov.my:7779/pls/portal/docs/PAGE/CORPORATEPAGES/PORTAL_INSPEN/NOTA_KURSUS/TATATERTIB/KURSUS%20NILAI%20DAN%20ETIKA%20DALAM%20PERKHIDMATAN%20AWAM%20SIRI%201.PDF
LEADER 00993cam a2200205 7i4500
001 0000023010
005 20111012090000.0
008 110128 my a f may
040 |a INS 
090 0 0 |a TT17  
110 1 |a Kursus nilai dan etika dalam perkhidmatan awam(:  |c INSPEN, Bangi) 
245 0 0 |a Kursus nilai dan etika dalam perkhidmatan awam :   |b 28 Jun - 1 Julai 2010   |c Anjuran Pusat Pengurusan dan Teknologi Maklumat, INSPEN. 
260 |a Bangi:   |b Institut Penilaian Negara,   |c 2010. 
300 |a 1v. ( Mukasurat pelbagai ):   |b ill.;   |c 30 cm. 
650 0 0 |a Civil services ethics  
650 0 0 |a Civil services --   |z Malaysia  
710 1 |a INSPEN ( Institut Penilaian Negara )  
856 |u http://app.inspen.gov.my:7779/pls/portal/docs/PAGE/CORPORATEPAGES/PORTAL_INSPEN/NOTA_KURSUS/TATATERTIB/KURSUS%20NILAI%20DAN%20ETIKA%20DALAM%20PERKHIDMATAN%20AWAM%20SIRI%201.PDF 
999 |a TT00000046  |b BOOK  |c Course Notes  |e PERPUSTAKAAN INSPEN 
999 |a TT00000047  |b BOOK  |c Course Notes  |e PERPUSTAKAAN INSPEN