Kursus perkhidmatan kaunter dan pelanggan berkualiti : 25 - 29 Jun 2007

Bibliographic Details
Corporate Authors: Kursus perkhidmatan kaunter dan pelanggan berkualiti(:, INSPEN ( Institut Penilaian Negara )
Format: Book
Published: Bangi: Institut Penilaian Negara, 2007.
Subjects:
Online Access:http://app.inspen.gov.my:7779/pls/portal/docs/PAGE/CORPORATEPAGES/PORTAL_INSPEN/NOTA_KURSUS/K/AJ)%20KURSUS%20PERKHIDMATAN%20KAUNTER%20DAN%20PELANGGAN%20BERKUALITI.PDF
LEADER 00978cam a2200193 7i4500
001 0000020411
005 20080128090000.0
040 |a INS 
090 0 0 |a K38  
110 1 |a Kursus perkhidmatan kaunter dan pelanggan berkualiti(:  |c Quality Hotel, Shah Alam) 
245 0 0 |a Kursus perkhidmatan kaunter dan pelanggan berkualiti :   |b 25 - 29 Jun 2007   |c Anjuran Pusat Pengurusan dan Teknologi Maklumat INSPEN. 
260 |a Bangi:   |b Institut Penilaian Negara,   |c 2007. 
300 |a 1 v. ( mukasurat pelbagai ):   |b ill.;   |c 30 cm. 
650 0 0 |a Customer services --   |x Practice  
710 1 |a INSPEN ( Institut Penilaian Negara )  
856 |u http://app.inspen.gov.my:7779/pls/portal/docs/PAGE/CORPORATEPAGES/PORTAL_INSPEN/NOTA_KURSUS/K/AJ)%20KURSUS%20PERKHIDMATAN%20KAUNTER%20DAN%20PELANGGAN%20BERKUALITI.PDF 
999 |a K000000072  |b BOOK  |c Course Notes  |e PERPUSTAKAAN INSPEN 
999 |a K000000073  |b BOOK  |c Course Notes  |e PERPUSTAKAAN INSPEN 
999 |a K000000080  |b BOOK  |c Course Notes  |e PERPUSTAKAAN INSPEN