Persepsi terhadap budaya kualiti dalam organisasi perkhidmatan awam

Bibliographic Details
Main Author: Khazani bin Ismail
Format: Book
Language:Malay
Published: 2006.
Subjects:
LEADER 00813cam a2200193 7i4500
001 0000008793
005 20170213090000.0
008 170116 my may
040 |a INS 
090 0 0 |a THESIS 38  
100 1 |a Khazani bin Ismail  
245 1 0 |a Persepsi terhadap budaya kualiti dalam organisasi perkhidmatan awam   |c Khazani bin Ismail. 
260 |c 2006. 
300 |a xx, 168 ms.;   |c 30 cm. 
500 |a Kertas projek ini dikemukakan kepada Fakultin Kejuruteraan dan Sains Geoinformasi untuk memenuhi sebahagian daripada keperluan Ijazah Sarjana Sains ( Pengurusan Fasiliti ) Universiti Teknologi Malaysia 
650 0 |a Administrative agencies --   |x Management  
650 0 |a Public administration  
650 0 |a Total quality management in government  
999 |a THE0000060  |b BOOK  |c Thesis  |e PERPUSTAKAAN INSPEN