Kajian kepuasan pelanggan Jabatan Penilaian dan Perkhidmatan Harta 1999 (Edisi ke Empat).
Corporate Author: | INSPEN |
---|---|
Format: | Book |
Subjects: | |
Online Access: | http://app.inspen.gov.my:7779/pls/portal/docs/PAGE/CORPORATEPAGES/PORTAL_INSPEN/LAPORAN_PENYELIDIKAN_DI_PERPUSTAKAAN/HD.PDF |
Similar Items
-
Kajian kepuasan pelanggan Jabatan Penilaian dan Perkhidmatan Harta Kementerian Kewangan Malaysia
by: Razaob Hamat
Published: (1993) -
Cadangan penyelidikan kaji selidik kepuasan & keperluan pelanggan Laporan Pasaran Harta
by: Normi Nasaruddin -
Majlis pelancaran kajian kepuasan pelanggan JPPH Negeri Sembilan.
Published: (1996) -
Pengurusan khidmat pelanggan : petua dan teknik
by: Rahmat Ismail
Published: (2001) - Kualiti memenuhi kehendak pelanggan.