Khidmat Cemerlang : Siri ceramah bersih, cekap, amanah bil. 1
Corporate Author: | Institut Tadbiran Awam Negara |
---|---|
Format: | Book |
Published: |
Kuala Lumpur:
INTAN (S.L.).
|
Subjects: |
Similar Items
-
Inovasi Membina Perkhidmatan Awam Cemerlang : Laporan Pemenang-pemenang Anugerah Inovasi Perkhidmatan Awam.
Published: (1996) -
Perintah-perintah am Bab "A" - Bab"G", Peraturan-peraturan lembaga tatatertib perkhidmatan awam 1993, Arahan perbendaharaan Bab"A" - Bab "C", Perbendaharaan Bil.3 Tahun 2003, perbendaharaan Bil.4 Tahun 2003, Arahan perkhidmatan Bab "1" - Bab "8", Perkhidmatan Bil. 3 Tahun 2001, Bil.4 Tahun 2002, Bil. 11 Tahun 2002, Bil 12 Tahun 2002, Bil.1 Tahun 2003, Bil. 2 Tahun 2003, Bil. 3 Tahun 2003, Bil.4 Tahun 2003, Bil.5 Tahun 2003, Bil. 3 Tahun 2004, Bil. 2 Tahun 2005, Bil. 13 Tahun 2005, Bil. 17 Tahun 2005, Panduan perbendaharaan tatacara pengurusan stor, Akta acara kewangan : Semua pindaan hingga Mac 2006.
Published: (2006) -
Penerapan nilai dan budaya kerja cemerlang dalam pentadbiran awam Malaysia=Inculcating values and excellent work culture in the public administration of Malaysia
by: Ahmad Sarji Abdul Hamid
Published: (1993) -
Isu-isu Kualiti & Produktiviti
Published: (2002) -
Perkhidmatan awam Malaysia : meningkatkan kecekapan dan keberkesanan sistem penyampaian perkhidmatan
Published: (2006)